Reagujeme: „Oslobodzovacie hnutie“ made in Slovakia?

468

Pán Selecký, chcela by som Vás poprosiť o Váš názor na  stránku Indymedia.sk.  Váš  názor je pre nás oporou, sledujeme Vašu činnosť na internete už niekoľko rokov,  a ste pre nás veľkou oporou vo formovaní názorov. Ďakujem za Váš čas. Terézia T.

Milá Terézia,  aj ostatní, ktorí sa ma pýtate na uvedenú problematiku: Ja som sa už niekoľkokrát  vyslovil na facebooku ohľadne „odporu občanov“, organizovaného ultraľavičiarskymi kruhmi, zakladajúcimi  tzv. nezávislé médiá.

V poslednom času sú to mená napríklad ako Mesežnikov,  Nicholson, Tibor Eliot Rostas,  šéfredaktor luxusného mesačníka ZEM A VEK, (ktorý sa nemôže tlačiť  zo „zbierok“)  kde sa rozvíjajú témy,  u mnohých iných  doteraz klasifikované ako  bláznivé a konšpiračné.  V tomto mesačníku je aj transparentne  uvedené trio   spolupracovníkov   AC24,  Rádio VIVA a Slobodný vysielač. Rostas, ináč kedysi režisér mládežníckej relácie KAKAO na TV Markíza, vyznavač východných filozofií, vlastní vydavateľstvo SOFIAN publishing. Vydal publikáciu Mlčanie I. a II.,  krátke esjeje, ktoré mu predtým vysielalo Rádio Viva.

Ja som sa už zaoberal nedávno pred poslednými voľbami stranou 99%, tzv. „gorilou“ a všelijakými kvázy odpormi, a stále sa tu chronicky niečo také pripravuje. Prinášam niekoľko liniek na túto tému.

http://www.magnificat.sk/2012/10/15538/    http://www.magnificat.sk/2012/02/volby-marec-2012-cisla-ako-znamenie-alebo-ked-vtacka-lapaju/

http://www.magnificat.sk/2012/10/demostracie-17-novembra-2012-alebo-99-v-revolucnom-have/

http://www.indymedia.sk/ http://peterbadura.blog.sme.sk/

http://www.kss.sk/print.php?article=180  http://www.youtube.com/watch?v=UqmXCzP-oGg

Niečo zo Slobodného vysielača – vyjadruje sa bývalý redaktor Rádia Lumen, ktroého tam prepustili, keďže celé hodinu vysielacieho času venoval silám, ktoré nijako neprajú Cirkvi.